Tuesday, March 26, 2013

Soal Jawab Fereena...

aduhai.. ramainye inbox msg tnya FEREENA sama ke dengan FELINNA.. dah tak larat nak taip mesej and nak explain satu persatu.. take note.. pattern botol sama mungkin supplier kilang botol yg sama.. kandungan berbeza dan kilang pun berbeza.. saya terangkan dan anda nilai ok..

1. anda tahu kilang yang buat produk DHERBS, BIODEX, JAMU MAK DARA?? since tak tau, saya akan explain.. kilang yang buat all that produk adalah kilang DZ TRADE.. so, owner kilang nie adalah puan reen dan en,zul.. dan juga PENGASAS FEREENA.. all product FEREENA memang direct dari kilang dan tade pass2 kat orang tengah and REBRAND... NO NO NOO.. hehe..

2. kenapa saya labur duit untuk jadi stokis?? saya yakin dengan kualiti produk yang dikeluarkan oleh DZ TRADE ni.. company yang dah lama bertapak dalam bidang kecantikan.. so, nak ragu lagi?? haa, fikirkan yee.. next, produk FERSKIN.. surely ada MAL.. MAL LAGI bagus dari NOT..MAL DAN NOT.

3. ingredient yang ada dalam V-SHAPE LOTION mengandungi aloe vera..sesuai untuk kulit2 sensitif, anemia, radang kulit dan macam2 lagi. nnti saya akan huraikan lagi kegunaan ingredient dalam tue. ok?

4. kenapa anda perlu menjadi MINI STOKIS?? bab berniaga, mesti nak untung kan.. TAPI NAK UNTUNG SAHAJA??? if short-term business mungkin ya.. tp untung LONG-TERM, kita kene tau serba sikit pasal keselamatan produk..sebab if anything happen pada pengguna, kita akan bertanggungjawab.. pengasas akan goyang kaki je. die tk kuasa nak layan.. so, better kita prepared. jangan risau..kita akan bekalkan salinan DOKUMEN2 YANG PENTING.. HAAA, LEPAS NI TADE LAGI KES BARANG2 KENE RAMPAS DKT PADANG BESAR.. ;p .. JANGAN GHAIRAH SANGAT NAK CANTIK.. pastikan produk yang anda beli ada kelulusan KKM.. tade testimoni lagi tape.. produk baru keluar kan.. slowly, kita akan dapat testimoni..

No comments:

Post a Comment